Nosowska, Igo, Organek, Zalewski – oto Męskie Granie Orkiestra 2019!
Skład tegorocznej Męskie Granie Orkiestry utrzymywany był w wielkiej tajemnicy, stanowiąc przedmiot licznych spekulacji i olbrzymiego zainteresowania fanów. Czas odkryć karty! Specjalnie z okazji dziesiątej edycji trasy Męskie Granie, sponsorowanej przez markę Żywiec, stworzono wyjątkową orkiestrę, na czele której staną: Nosowska, Igo, Organek i Zalewski. Dziś premierę miał też singiel promujący trasę – Sobie i Wam.
Męskie Granie Orkiestra
Męskie Granie od 10 lat nieustannie promuje polską muzykę. W tym roku na fanów trasy również czekać będzie to, co w niej najlepsze. Wszystko za sprawą czwórki artystów, którzy połączyli siły, aby stworzyć wyjątkowy materiał specjalnie na potrzeby dziesiątej edycji trasy Męskie Granie. Katarzyna Nosowska to artystka, której nie trzeba przedstawiać nikomu – pierwsza dyrektor artystyczna w historii Męskiego Grania, która otworzyła projekt na kobiety, podnosząc jego muzyczną wartość. Igo – jedyny debiutant w składzie orkiestry. Jego obecność nie powinna jednak dziwić nikogo, kto oglądał finał trasy 2018 w Żywcu i widział, co Bass Astral x Igo zrobili na Scenie Ż. Organek – charyzmatyczny muzyk, który dwukrotnie stał na czele Męskie Granie Orkiestry, każdorazowo porywając tłumy. Krzysztof Zalewski – autor ubiegłorocznego singla Początek, który w zeszłym roku nuciła cała Polska. W zespole towarzyszyć będzie im jeszcze pięciu fantastycznych muzyków: Marcin Macuk, Michał FOX Król, Piotr Pawlak, Michał „Malina” Maliński oraz Bartek Pająk.
Singiel i teledysk
Życzymy sobie i wam, by nas było stać na święty spokój. Szczęścia, ile się da, miłości w bród, mądrych ludzi wokół – śpiewają artyści w refrenie singla Sobie i Wam promującego tegoroczną trasę. Autorką tekstu jest Katarzyna Nosowska, muzykę skomponowali Marcin Macuk i Katarzyna Nosowska. Dziś premierę miał również teledysk do singla zapowiadającego dziesiątą edycję projektu, którego reżyserem jest Allan Willmann.
– Ostatnia edycja trasy Męskie Granie była olbrzymim sukcesem – mówi Ewa Kierlik, Marketing Manager Marki Żywiec. – W tym roku, z okazji dziesięciolecia, oczekiwania fanów projektu są jeszcze większe. To, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć Męskie Granie Orkiestra, w której składzie będą zarówno artyści bardzo dobrze znani z poprzednich lat, którzy mocno zapisali się w historii projektu, jak i ci, którzy wniosą do Męskiego Grania powiew świeżości. Wynikiem tego niezwykłego połączenia jest świetny singiel, który mamy nadzieję, spodoba się miłośnikom trasy – dodaje Kierlik.
Sprzedaż biletów
Już 6 czerwca o godzinie 12.00 wystartuje regularna sprzedaż biletów na wydarzenie. Będą one dostępne w cenie 149 zł na eBilet.pl oraz Eventim.pl. Wszystkie bilety będą imienne, a jedna osoba będzie mogła kupić maksymalnie cztery.
Szczegóły dotyczące trasy na www.meskiegranie.pl. Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.
Tego lata Męskie Granie odwiedzi następujące miasta:
- Poznań, Cytadela, 13 lipca
- Kraków, Muzeum Lotnictwa, 20 lipca
- Gdynia, Park Kolibki, 27 lipca
- Wrocław, Partynice, 3 sierpnia
- Katowice, Strefa Kultury, 10 sierpnia
- Warszawa, Służewiec, 17 sierpnia
- Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem, 23 sierpnia (dodatkowy koncert ogłoszony 1 lipca)
- Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem, 24 sierpnia
————————————————————
Żywiec to największa marka w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku. W rankingu „Najmocniejsze Polskie Marki 2016” przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita marka Żywiec zdobyła pierwsze miejsce w kategorii napojów alkoholowych.
Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 13 stylów piwnych, 15 marek i 40 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec APA, Żywiec Sesyjne IPA, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2018 roku sprzedała 11,2 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl