27 i 29 lutego 2024 – Atlas Arena, Łódź
Po sprzedaży ponad dwóch milionów biletów na dotychczasową trasę koncertową Memento Mori i po wyprzedanych koncertach w Ameryce Północnej i Europie, Depeche Mode ogłaszają dodatkowe daty trasy koncertowej w Europie na rok 2024. Depeche Mode ponownie zawitają do Europy w ramach trasy Memento Mori w 2024 roku. Zimowa część trasy Memento Mori rozpocznie się 22 stycznia w O2 Arena w Londynie (Wielka Brytania).
Dave Gahan is a mic-spinning, limb-bending, theatrical marvel as the band gallop through decades’ worth of hits
The Guardian
Electronica’s most enduring band
The Telegraph
Time continues to prove Depeche Mode one of the most influential and visionary groups in pop-music history
Chicago Tribune
This is theatre at its best, without a doubt
The Irish Independent
Po letnich i jesiennych koncertach stadionowych i arenowych w Europie, Meksyku, Kanadzie i USA, Depeche Mode ogłosili 29 nowych dat koncertów w Europie, które przedłużą trasę aż do 2024 roku. Jeszcze większa liczba fanów będzie miała teraz szansę doświadczyć surowej, emocjonalnej mocy trasy Memento Mori, określonej przez Rolling Stone jako “zachwycające święto życia i muzyki”.
Szczegóły zimowej trasy
Nowa trasa koncertowa po Europie rozpocznie się 22 stycznia 2024 roku w londyńskiej O2 Arenie, a zakończy 5 kwietnia po kilkunastu występach w Lanxess Arena w Kolonii (Niemcy). W trakcie trasy, która obejmie 22 miasta, zespół zagra także kilkanaście występów w Mercedes-Benz Arena w Berlinie, Accor Arena w Paryżu, Wizink Center w Madrycie, Mediolanum Forum w Mediolanie i wielu innych miejscach. Ze sprzedanymi już ponad dwoma milionami biletów, 110-dniowa trasa Memento Mori jest jedną z największych w historii Depeche Mode, a także jedną z największych światowych tras koncertowych w 2023 roku.
Depeche Mode, którzy sprzedali ponad 100 milionów płyt i zagrali dla ponad 35 milionów fanów na całym świecie, pozostają nieustannie rozwijającą się i wyjątkowo wpływową siłą w muzyce. 24 marca 2023 roku wraz z rozpoczęciem trasy Memento Mori zespół wydał docenioną przez krytyków piętnastą studyjną płytę o tej samej nazwie. Pierwszy singiel Ghosts Again został określony jako “hipnotyzujący” (Rolling Stone) i “urokliwa, nawiedzająca piosenka” (Revolver). Depeche Mode nadal stanowią niezatarte źródło inspiracji dla fanów, krytyków i artystów, kontynuując niezwykłą i trwającą legendę.
Conservation Collective
Podczas trasy Memento Mori, Depeche Mode ponownie nawiązali współpracę z luksusową szwajcarską marką zegarków Hublot, aby wspierać działania charytatywne zespołu. W ramach trasy, Hublot i Depeche Mode będą wspierać Conservation Collective, globalną sieć fundacji promujących inicjatywy środowiskowe na poziomie lokalnym, ze szczególnym uwzględnieniem projektów mających na celu zwalczanie zanieczyszczenia plastikiem, zarządzania odpadami i czyszczenia środowiska. Ponadto, grupa będzie współpracować z zespołem Green Nation Live Nation w celu ograniczenia stosowania jednorazowych plastikowych opakowań, poprawy recyklingu oraz zmniejszenia ilości odpadów żywnościowych i innych podczas trasy i na miejscach koncertów. Aby uzyskać więcej informacji na temat tej współpracy i tych programów, odwiedź stronę hublot.depechemode.com.
Przedsprzedaż dla klientów Citi Handlowy rozpocznie się w środę, 12 lipca o godz. 10:00
Przedsprzedaż dla klientów Ticketmaster rozpocznie się w czwartek, 13 lipca o godz. 10:00
Sprzedaż ogólna rozpocznie się w piątek, 14 lipca na LiveNation.pl o godz. 10:00